Sabun Habbatus Sauda


Sabun organik ini diadun secara tradisonal dengan gabungan extrak Habbatus Sauda serta arang yang di tumbuk halus sebagai agen exfoliation semulajadi. Sabun ini berasaskan 100% minyak sayuran gred makanan & bebas bahan kimia berbahaya serta sesuai untuk kulit sensitif seperti pesakit eczema. 

Sabun Habbatus Sauda Warisan Bumi melembutkan kulit dan berkesan untuk menangani kulit berjerawat dan melegakan kulit terengsa. Khasiat Habbatus Sauda untuk kulit:

  • Bersifat antioksida, anti bakteria , dan anti-radang. 
  • Mengandungi kandungan vitamin yang tinggi dan kandungan mineral yang boleh memulihkan kulit kering, garis halus , dan kedut-kedut. 
  • Kaya dengan asid lemak dan asid-asid amino, terutama asid lemak penting (linoleik) dan tidak tepu. Ciri-ciri asid linoleik termasuk anti-radang, pengurangan jerawat , dan mengekalkan kelembapan kulit.
Kandungan: 
Minyak sawit tersaponifikasi, estrak biji Habbatus Sauda, air, tanpa pewangi. 

Biji Habbatus Sauda
Bunga Habbatus Sauda (Nigella Sativa)

Berat: 50 gram

Sila klik: Senarai Harga Produk
Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, sila klik: Hubungi Kami
Untuk membeli dengan segera, sila klik butang "beli" di bawah:

2 comments:

  1. stainless steel core - Titanium Iv Clay Co. - TITIAN DART
    Stainless Steel titanium bike frame core micro touch titanium trim by TITIAN titanium hip DART. This stone core will also offer a solid core with no stone core. urban titanium metallic Stainless steel titanium nipple bars core is a highly popular stone for use with $17.99

    ReplyDelete